Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ



Μερικοί άνθρωποι στην κοινωνία προσπαθούν να κατανοήσουν τον κόσμο γύρω τους, και με αυτό τον τρόπο, τοποθετούν τους πάντες σε κουτιά με βάση τη δική τους σήμανση.

Είναι σαν να είμαστε τα πρόβατα, και εκείνοι μας οδηγούν σε διαφορετικά μαντριά με βάση την κοινωνικοοικονομική κατάσταση, τη φυλή, τον τόπο όπου μεγαλώσαμε, αν έχουμε κάποια εξάρτηση ή όχι, κλπ

Αλλά είμαστε τόσο πολύ περισσότερο από ένα μόνο μέρος της ταυτότητάς μας. Η φυλή μου δεν με καθορίζει. Η εκπαίδευσή μου δεν με καθορίζει. Η θρησκεία ή η πνευματικότητα μου δεν με καθορίζουν. Είμαι πολλές διαφορετικές, μοναδικές «ετικέτες» που δεν ταιριάζουν απόλυτα με κανενός άλλου. Γι 'αυτό μερικές φορές ενοχλούμαι με τα κουίζ προσωπικότητας. Οι ίδιοι οι άνθρωποι βάζουν τους εαυτούς τους σε κουτιά και δεν ερευνούν αυτό που είναι πραγματικά, γιατί υποσυνείδητα, περιορίζονται από τα όρια που διαβάζουν σε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.

Σήμερα, αρνούμαι να μπω σε κουτί. Θυμάμαι ότι είμαι μοναδικά φτιαγμένος, και θα γιορτάσω τις διάφορες πτυχές του ποιος είμαι,  θυμούμενος ότι αν και πολλοί από εμάς μοιραζόμαστε παρόμοια χαρακτηριστικά, κανένας από εμάς δεν είναι ακριβώς ο ίδιος.


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου