Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ



Ως κάποιος που έχει υπάρξει παντρεμένος μόνο για ένα χρόνο, δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι είμαι ειδικός στις σχέσεις. Ωστόσο, μπορώ να ανατρέξω στις συμβουλές και τις γνώσεις από τους γονείς μου και τα πεθερικά μου, οι οποίοι έχουν ένα άθροισμα 63 χρόνων με σκαμπανεβάσματα, αλλά γενικά, πολύ ευτυχισμένους, επιτυχημένους γάμους. Υπάρχει ένα πράγμα που έχω ακούσει και από τους δύο που κάνει όλη τη διαφορά, και θα ήθελα να το μοιραστώ, γιατί σε κάποιο σημείο, όλοι κάνουμε τον αγώνα μας με κάτι στις ρομαντικές σχέσεις μας.

Προφανώς η δέσμευση, η ειλικρίνεια, και η επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας, αλλά η συμβουλή τους πηγαίνει πέρα ​​από αυτό: είναι τρόπος σκέψης. Και οι δύο χωριστά μου είπαν ότι έχουν την νοοτροπία «είμαστε μια ομάδα», και αυτό είναι που τους έχει κρατήσει μαζί.

Όταν είστε ομάδα, την προστατεύετε. Αν κάτι πάει στραβά, το αντιμετωπίζετε και το διορθώνετε άμεσα. Το να είστε ομάδα σημαίνει ότι δεν αφήνετε τίποτα να μπει ανάμεσα σας: δεν δίνετε προτεραιότητα στα παιδιά, τα χρήματα, την εργασία, ή τους φίλους αντί της σχέσης σας. Το να είστε ομάδα σημαίνει ότι δεν είστε εσείς το νούμερο 1, αλλά ούτε το άλλο πρόσωπο. Πρέπει να γίνουν θυσίες και στις δύο μεριές.

Όταν έχουν αυτή τη νοοτροπία οι άνθρωποι συμβιβάζονται και  διορθώνουν τα προβλήματα γρήγορα. Φυσικά, δεν μπορούμε να ελέγξουμε πάντα τον σύντροφο μας. Ίσως δεν έχει αυτήν την νοοτροπία. Προσπαθήστε το και δείτε αν θα ακολουθήσει το παράδειγμά σας. Αξίζει την προσπάθεια - μια αλλαγή νοοτροπίας μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά.


(Ένας φίλος)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου