Τρίτη 2 Μαΐου 2017

ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΜΑΤΑ



Λένε ότι είναι καλό να γράφεις για αυτό που βιώνεις. Έχω γράψει για αυτά για σχεδόν δύο χρόνια τώρα, και είναι ενδιαφέρον να κοιτάζω πίσω, γιατί μπορώ να πω για τι αγωνίστηκα στη ζωή μου. Κατά καιρούς, έγραψα σε εκτενώς για την αυτοεκτίμηση, άλλες φορές για τους ανθρώπους και το πώς αλληλεπιδρούμε. Έχω γράψει για την επιμονή, την απώλεια και την ελπίδα. Αλλά το πιο συχνό θέμα για το οποίο έχω γράψει είναι ο φόβος.

Ο φόβος, το μαύρο σύννεφο που μας μαστίζει όλους με κάποιο σχήμα ή μορφή και μας κρατά από το ζούμε την ελεύθερη ζωή που τόσο επιθυμούμε. Μερικοί από εμάς έχουν ρεαλιστικές φόβους, άλλοι έχουν παράλογους φόβους που πας κάνουν να σπαράζουμε εξίσου δυνατά όσο και οι ρεαλιστικοί.

Αυτό το αίσθημα ευφορίας που παίρνεις όταν φτάνεις ένα στόχο; Αυτό θα συμβεί όταν επιλέξετε να κοιτάξετε τον φόβο κατά πρόσωπο - και τον ξεπεράσετε.

Υπάρχουν χιλιάδες αποφθέγματα για το φόβο που θα μπορούσα να επαναλάβω, αλλά τα έχω χρησιμοποιήσει όλα.  Φτιάχνω το δικό μου. Το μάντρα μου για το τρέχον έτος: Σταματήστε να επιτρέπετε στο φόβο να κυβερνάει τη ζωή σας. Σήμερα, επιλέγω να μην είμαι πλέον δέσμιος του φόβου.

Πώς θα άλλαζε η ζωή σας, αν ο φόβος δεν ήταν πλέον ζήτημα;


(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου