Σάββατο 27 Μαΐου 2017

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ



Ακόμη και αν χρειάζεται λίγος χρόνος για να συνειδητοποιήσουμε ότι είχαμε άδικο, είναι προτιμότερο να παραδεχτούμε το άδικο αργότερα από το να αφήσουμε την υπερηφάνεια να γίνει εμπόδιο.

Κάποιος με πλησίασε προ ημερών σχετικά με κάτι που έκανα λάθος. Ένιωσα επίθεση και ήμουν αμυντική, και - εν συντομία - αγενής. Περίπου 45 λεπτά αργότερα, ένιωσα σαν ηλίθια για το πώς είχα ενεργήσει. Ήταν μια ταπεινωτική εμπειρία για μένα να πάω σε αυτό το πρόσωπο και να ζητήσω συγγνώμη για ό, τι είχα κάνει λάθος, ΚΑΙ για τον τρόπο που αντέδρασα.

Ένιωσα επίσης κάπως αμήχανα για πόσο χρόνο μου πήρε να αντιληφθώ ότι ήμουν λάθος. Αλλά δεν νομίζω ότι έχει σημασία πόσο χρόνο παίρνει. Ένας πρώην μου μου ζήτησε συγγνώμη χρόνια και χρόνια μετά που με απάτησε. Μια συγγνώμη / διόρθωση 40 χρόνια αργότερα είναι καλύτερη από καμία συγγνώμη.

Είτε πρόκειται για μια συγγνώμη για κάτι ήσσονος σημασίας, ή μια διόρθωση για ένα σημαντικό λάθος, μια καθυστερημένη διόρθωση είναι καλύτερη από καθόλου.


(Μια φίλη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου