Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

ΗΡΕΜΩΝΤΑΣ ΤΟ "ΜΥΑΛΟ ΜΑΪΜΟΥ" ( = MONKEY MIND)



Υπάρχει ένας βουδιστικός όρος που πολλοί γιόγκι αναφέρονται στην πρακτική τους, που ονομάζεται «το μυαλό μαϊμού», που σημαίνει  το άστατο, ανήσυχο, και ανεξέλεγκτο μυαλό μας. Το «μυαλό μαϊμού» σας σας ελέγχει;  Κάνετε ανεξέλεγκτες σκέψεις φόβου, αμφιβολίας και σύγχυσης και οι οποίες εισβάλλουν στο μυαλό σας από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε μέχρι τη στιγμή που θα κοιμηθείτε;

Ήρθε η ώρα να δαμάσουμε αυτό το μυαλό μαϊμού, και μπορούμε να το κάνουμε αυτό με διαλογισμό. Έχοντας μεγαλώσει σε ένα ιουδαιο-χριστιανικό περιβάλλον, είχα ψευδείς πεποιθήσεις σχετικά με το τι ακριβώς είναι ο διαλογισμός από αυτά που έβλεπα στην τηλεόραση. Τώρα αποτελεί ενεργό κομμάτι της ζωής μου, αυτό μου φέρνει την εσωτερική ειρήνη και την ηρεμία, ακόμη και στο πιο τρελές ημέρες.

Ο στόχος είναι να ηρεμήσετε αυτά τα μεθυσμένα μαϊμούδια, να εστιάσετε στο σώμα σας και να αποκτήσετε ένα υψηλότερο επίπεδο επίγνωσης. Αν δεν διαλογίζεστε, αλλά αγωνίζεστε με ανεξέλεγκτες ξέφρενες σκέψεις, σας καλώ να δοκιμάσετε. Υπενθυμίζετε στον εαυτό σας κατά την διάρκεια της πρακτικής σας: είμαι δυνατός, έχω αυτοπεποίθηση, είμαι πλήρης.


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου