Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ



Μόλις δεις την εικόνα που έχει ένα παιδί 
για τον εαυτό του να βελτιώνεται,             
θα παρατηρήσεις σημαντική πρόοδο
στις επιδόσεις του και, το πιο σημαντικό,
θα δεις αυτό το παιδί ν’ αρχίζει να απολαμβάνει
περισσότερο τη ζωή του.
                                            
  Wayne Dyer

Ένιωσα μεγάλη ανακούφιση, όταν άρχισα να καταλαβαίνω ότι οι νέοι χρειάζονται κάτι παραπάνω από το απλό σχολικό μάθημα.

Ξέρω καλά μαθηματικά και τα διδάσκω καλά.  Κάποτε πίστευα πως αυτό έφτανε.  Τώρα όμως διδάσκω παιδιά, όχι μαθηματικά.  Αποδέχομαι το γεγονός ότι η επιτυχία μου μπορεί να είναι μόνο μερική και με μερικούς μόνο μαθητές.  Τώρα που δεν νιώθω την ανάγκη να ξέρω τις απαντήσεις στα πάντα, νομίζω πως έχω περισσότερες απαντήσεις από τότε που προσπαθούσα να κάνω τον ειδικό.
  
Ο νεαρός που μ’ έκανε να τα καταλάβω αυτά ήταν ο Έντι.  Τον ρώτησα μια μέρα, γιατί κατά την γνώμη του είχε τόσο καλύτερη επίδοση φέτος απ’ ότι πέρσι.  Κι έδωσε νόημα στον καινούργιο μου προσανατολισμό.  «Γιατί μου αρέσει ο εαυτός μου όταν είμαι μαζί σας», μου είπε.

Από ένα δάσκαλο
Όπως το κατέγραψε ο Everett Shostrom
Στο περιοδικό Man, The manipulator.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου