Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ



«Δεν υπάρχει τίποτα στο γράψιμο. Το μόνο που κάνεις είναι ότι κάθεσαι σε μια γραφομηχανή και αιμορραγείς». – Hemingway

Μερικές φορές, ο μόνος τρόπος που μπορώ να εκφράσω τα αληθινά συναισθήματά μου είναι να τα γράψω. Συχνά δεν γνωρίζω καν τι είμαι έτοιμος να γράψω πριν αρχίσω να τα καταγράφω. Ανακαλύπτω τις σκέψεις μου, γιατί είμαι αναστατωμένος, τι σκέφτομαι και τι ονειρεύομαι όταν γράφω.

Είμαι σε θέση να κοιτάξω πίσω το ποιος ήμουν πριν από ένα χρόνο και να δω τα φυσικά σκαμπανεβάσματα της ζωής, πόσο έχω μεγαλώσει, και πόσο έχω αλλάξει προς το καλύτερο και προς το χειρότερο. Είναι το μόνο μέρος όπου αληθινά νιώθω ότι δεν κρίνομαι, όπου οι πληγές μου υπαγορεύουν τις σκέψεις που συχνά φοβάμαι πολύ να εκφράσω.


Είμαι σε θέση, όπως είπε ο Χέμινγουεϊ, να αιμορραγήσω τι σκέψεις μου όταν γράφω. Ίσως το γράψιμο δεν είναι αυτό που σε εκφράζει. Ίσως είναι η ζωγραφική. Ίσως το τρέξιμο. Αλλά ό, τι είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις ότι μπορείς να είσαι ο εαυτός σου, κάνε το.


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου