Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΠΩΣ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ





Έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν θέλετε να κάνετε μια πραγματική διαφορά σε αυτόν τον κόσμο; Έχετε μια βαθιά επιθυμία να κάνετε κάτι που ωφελεί τους άλλους, αλλά δεν είστε βέβαιοι εάν το αποτέλεσμα θα έχει διάρκεια;

Πριν από χρόνια, πάλευα με αυτό το συνηθισμένο δίλημμα. Θεωρούσα ότι για να κάνω τη διαφορά απαιτούσε να κάνω περισσότερα με τη ζωή μου. Έκανα αλλαγές στην καριέρα μου και την προσωπική ζωή, πρόσφερα εθελοντική εργασία και έγινα μέντορας. Η ζωή μου ήταν γεμάτη δράση, αλλά ακόμα αισθανόμουν ότι κάτι μεγαλύτερο έλειπε.

Γι 'αυτό αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια από τους πνευματικούς οδηγούς μου. Σαν μέντιουμ που ειδικεύεται στην επικοινωνία με τους πνευματικούς οδηγούς, ήξερα ότι θα λάβαινα την καθοδήγηση αγάπης που ζητούσα. Ακόμα κι έτσι, η απάντηση πάλι με εξέπληξε.

Το μήνυμα που έλαβα από τους πνευματικούς οδηγούς ήταν ότι να κάνω τη διαφορά δεν απαιτούσε στην πραγματικότητα να κάνω περισσότερα. Δεν σήμαινε τη διάσωση των φαλαινών, την εξάπλωση ενός ανθρωπιστικού έργου ή παραίτηση από τα υλικά πράγματα που είχα. Και ενώ αυτά όντως είναι πολύτιμες ενέργειες, οι πνευματικοί οδηγοί μου μου είπαν ότι θα μπορούσα να κάνω μια τεράστια, μνημειώδη διαφορά απλά κάνοντας το ένα πράγμα που μπορώ να κάνω καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον.

«Να είσαι απλά εσύ», είπαν. «Σε ό, τι κάνεις, να είσαι εσύ. Αυτός είναι ο τρόπος που θα κάνεις τη διαφορά».
Έχετε ένα μοναδικό συνδυασμό ταλέντων, ικανοτήτων και ιδεών, και το φυσικό σας μεγαλείο που χρειάζεται αυτός ο κόσμος. Είναι ασφαλές να είστε εσείς. Μόνο εσείς μπορείτε να κάνετε την μεγαλύτερη διαφορά στην οικογένειά σας, την κοινωνία σας και τον κόσμο με το να είστε τολμηρά ΕΣΕΙΣ.

Η σαφέστερη ένδειξη ότι συμβιβάζετε αυτό που είστε αληθινά είναι η έλλειψη χαράς.

Είτε παίρνετε καθημερινές αποφάσεις ή εξετάζετε μεγαλύτερους τομείς της ζωής σας, παρατηρήστε πότε σταματάτε να αισθάνεστε χαρά. Ρωτήστε τον εαυτό σας, «Πώς μπορώ να είμαι το μεγαλύτερο, και πιο τολμηρό ΕΓΩ αυτήν εδώ τη στιγμή;»

Πριν αρχίσω τη δική μου επιχείρηση, πήρα την πρακτική απόφαση να πάω στη νοσηλευτική σχολή. Οι νοσηλευτές προφανώς βοηθούν τους ανθρώπους στον κόσμο, αλλά για να είμαι ειλικρινής ήμουν δυστυχισμένη. Όσο πρακτικό και λογικό κι αν ακούγονταν, γρήγορα συνειδητοποίησα ότι η νοσηλευτική σχολή δεν ήταν για μένα.

Καθώς σκεπτόμουν τα φυσικά μου χαρίσματα και τον μεγαλύτερο, πιο τολμηρό εαυτό μου, συνειδητοποίησα ότι μου αρέσει να μιλάω με τους πνευματικούς οδηγούς, και χρησιμοποιώντας τις διαισθητικές μου ικανότητες για να κάνω τη ζωή ευκολότερη. Τώρα μοιράζομαι αυτά τα μηνύματα με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας σαφήνεια, ελπίδα και θεραπεία.
Με το να είμαι απλά ο εαυτός μου και κάνοντας ό, τι μου φέρνει τη μεγαλύτερη χαρά, έχω βοηθήσει ανθρώπους να επανασυνδεθούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα που έχουν πεθάνει, να ξεκινήσουν νέες καριέρες, να κάνουν σχέσεις που τους ικανοποιούν, και να νιώθουν δυνατοί να ζήσουν τη ζωή με τους δικούς τους όρους. Τελικά αισθάνομαι ότι κάνω τη διαφορά, και η μόνη ουσιαστική αλλαγή που έκανα ήταν να είμαι ο εαυτός μου.

Καθώς ακολουθείτε τη χαρά σας και εκφράζετε τον αληθινό εαυτό σας στον κόσμο, εμπνέετε και άλλους ανθρώπους να κάνουν το ίδιο. Κάνετε μια μεγάλη διαφορά με περισσότερους τρόπους από όσους μπορείτε να φανταστείτε. Αφήστε την φυσική ομορφιά και το μεγαλείο σας να λάμψει μέσα από ό, τι κάνετε. Να είστε ο εαυτός σας.


Melanie Jade Rummel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου