Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ

 Όταν ήμουν μικρή, οι γονείς μου πάντα μου έλεγαν, «ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από σένα!» ή «δεν είσαι το κέντρο του σύμπαντος Rachel!» Δεν νομίζω ότι είχα πλήρως κατανοήσει πόσο εγωίστρια ήμουν πριν ενταχθώ στη μικρή ομάδα μου πριν από ένα χρόνο περίπου.

Έχουμε την τάση να πιστεύουμε ότι ό, τι συμβαίνει στη ζωή μας είναι το πιο σημαντικό και συναρπαστικό πράγμα στον κόσμο. Όντας μαζί με άλλους με κάνει να συνειδητοποιώ ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι άνθρωποι αυτής της ομάδας ασχολούνται με το διαζύγιο, οικονομική διαμάχη, τραύματα της παιδικής ηλικίας, απώλεια αγαπημένων προσώπων, εξαρτήσεις, άρρωστα παιδιά, δύσκολες θέσεις εργασίας και σημαντικές ψυχικές ασθένειες. Μέσα σε όλες αυτές τις δοκιμασίες, δεν τολμώ να διακόψω για να μιλήσω για τον τσακωμό που είχα με την φίλη μου ή τα καθημερινά άγχη μου, κατά την ετοιμασία ενός γάμου.

Με αυτό δεν εννοώ ότι τα προβλήματά μας δεν έχουν σημασία, γιατί έχουν! Αλλά το
ότι βγαίνω από τον εαυτό μου για λίγο και συνειδητοποιώ ότι οι άλλοι περνούν δύσκολα μου δίνει μια εντελώς νέα προοπτική. Όταν μοιράζομαι, βρίσκω τον εαυτό μου να είναι το κέντρο της προσευχής και της φροντίδας, και θέλω να δώσω αυτή τη φροντίδα στους άλλους, έτσι ώστε να ξέρουν ότι τους αγαπούν και ότι δεν είναι μόνοι μέσα στις καταιγίδες της ζωής τους. Είμαι ένα έργο σε εξέλιξη, αλλά με τη βοήθεια αυτής της ομάδας, σιγά-σιγά πηγαίνω πέρα ​​από τον εαυτό μου.

Είμαι τόσο ευγνώμων για αυτή την ομάδα των ανθρώπων που αγκαλιάζουν με αγάπη ο ένας τον άλλον για τα ελαττώματα του χαρακτήρα τους, προσεύχονται ο ένας για τον άλλο, γιορτάζουν στις χαρές και τις ανέσεις της ζωής, και λυπούνται όταν κάποιος πενθεί. Είμαι ευλογημένη να θεωρώ αυτούς τους ανθρώπους «ομάδα μου» και να έχω βοήθεια κάθε φορά που πρέπει να βγω από δυσκολίες, και να το κάνω παρέα με άλλους. Εάν βρίσκετε κάτι ενδιαφέρον σε όλο αυτό, σας καλώ να συμμετάσχετε σε κάποια ομάδα. Θα σας βοηθήσει πάρα πολύ!



(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου