Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ


Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνον ό, τι έχουμε. Αν έχω δύναμη, θα  την χρησιμοποιήσω. Αν έχω συμπόνια, θα την χρησιμοποιήσω.

Βλέπω τους φίλους μου που έχουν διάφορα χαρίσματα και συχνά ζηλεύω. Μερικοί είναι τόσο καλοί στο να συγχωρούν και να δείχνουν συμπόνια, άλλοι είναι καταπληκτικοί στο να κάνουν φίλους. Όταν συγκρίνω τον εαυτό μου με αυτούς νιώθω ότι δεν είμαι καλός άνθρωπος.

Μια Ανώτερη Δύναμη μου θυμίζει τότε ότι για το μόνο που είμαι υπεύθυνη είναι να χρησιμοποιήσω ό, τι έχω. Είμαι ευγνώμων για τα χαρίσματα που διαθέτω, και θέλω να εστιάσω στη χρήση τους όσο μπορώ, αντί να κατηγορώ τον εαυτό μου για το ότι δεν διαθέτω άλλα χαρίσματα.

Το ζητούμενο είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε, με ό,τι έχουμε και δεν ανησυχούμε για τα υπόλοιπα.


(Μια φίλη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου