Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΕΙΛΗΚΡΙΝΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ



Έχει ειπωθεί ότι είναι καλύτερα να σε χαστουκίσουν με την αλήθεια παρά να σε φιλήσουν με ένα ψέμα. Ενώ προσωπικά το πιστεύω αυτό, (θα  ήθελα πάντα την αλήθεια, ακόμη και αν αυτή πονάει), δεν υπάρχει και η επιλογή να μην σε "χαστουκίσουν" με την αλήθεια;

Πολλές φορές, όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με κάποιον, είναι το πώς  θα παρουσιάσουμε μια κατάσταση. Έχω να ρωτήσω τον εαυτό μου, "Είμαι αντιμέτωπος/η με το άτομο αυτό από αγάπη και ενδιαφέρον, ή έχω εγωιστικές προθέσεις;" Θα πρέπει επίσης να αναρωτηθώ αν τα συναισθήματά μου με αναλώνουν.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να αντιμετωπίσω κάποιον. Μπορούμε να «χαστουκίσουμε» κάποιον με την αλήθεια, ή μπορούμε ευγενικά και σταθερά να εκφράσουμε το πώς μας έχει πληγώσει ή ποια είναι η κατάσταση. Όταν λέμε την αλήθεια με αγάπη, αυτό μειώνει το τσίμπημα και είναι λιγότερο πιθανό το άλλο άτομο να πάρει αμυντική στάση.

Θα προτιμούσα να με χαστουκίσουν με την αλήθεια από το να με φιλήσουν με ένα ψέμα, αλλά θα προτιμούσα επίσης να με φιλήσουν με την αλήθεια από το να με χαστουκίσουν με την αλήθεια.

(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου