Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

ΖΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ



Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα για μένα είναι να ξεφύγω από το παρελθόν μου. Ενώ μερικοί από εμάς αγωνίζονται να ξεπεράσουν τα άσχημα πράγματα στη ζωή, άλλοι δίνουν τη μάχη τους να ξεπεράσουν τις καλές στιγμές στη ζωή.

Για μένα, η νοσταλγία μου για άλλες εποχές είναι φοβερή. Οι φίλοι μου πάντα λένε ότι ακούγομαι σαν να είμαι ηλικιωμένη, όταν μιλώ για την εποχή που ήμουν παιδί…  έχω μόνο καλές αναμνήσεις από εκείνη την εποχή. Παλεύω συνεχώς συγκρίνοντας τα πράγματα "στο τώρα» με το πώς ήταν στο παρελθόν. Συχνά αυτό με κάνει να συγκινούμαι και να μην εκτιμώ όλα τα καλά που έχω τώρα.

Μερικές φορές, μέχρι να μάθω να εκτιμώ κάτι και να προχωρήσω από το παρελθόν, έχω ήδη χάσει και αυτό το χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, όσο φοιτούσα στο κολέγιο νοσταλγούσα τις ημέρες που ήμουν στο Λύκειο. Τώρα που έχω αποφοιτήσει εδώ και πολύ καιρό από το κολέγιο, μου λείπουν εκείνες οι μέρες. Κάποια μέρα, θα μου λείψει αυτή η χρονική περίοδος που είμαι ένα νεαρό παντρεμένο άτομο στα είκοσί μου, αλλά αυτή τη στιγμή, συνεχίζουν να μου λείπουν οι ημέρες της ελευθερίας.

Μια φράση από ένα από τα αγαπημένα μου τηλεοπτικά προγράμματα λέει, «Μακάρι να υπήρχε ένας τρόπος να ξέρεις ότι είσαι στις παλιές καλές ημέρες πριν αυτές έχουν πραγματικά περάσει».

Μόνο για σήμερα, θα ζήσω σε αυτήν την στιγμή. Δεν θα ξεχάσω το παρελθόν, αλλά θα δεχτώ ότι ο χρόνος έρχεται και φεύγει, και ότι θα υπάρξουν πολλές ευλογίες και καλές στιγμές και στο τώρα - αν καταφέρω να μάθω να σταματώ και να τις εκτιμώ.


(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου