Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΑΣ


Αν αισθάνεστε ότι το δράμα σας ακολουθεί συνεχώς, υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι είστε μέρος του προβλήματος.

Σίγουρα, σε κάποιες περιπτώσεις κάποιοι άνθρωποι είναι τόσο συμπονετικοί και καλοί ακροατές ώστε απροσδόκητα βρίσκονται στη μέση της διένεξης. Αλλά ως επί το πλείστον, όταν βρισκόμαστε να περιβαλλόμαστε από δράμα όλη την ώρα, αυτό σημαίνει ότι παίζουμε ρόλο σε αυτό.

Θα μπορούσε να σημαίνει ότι κουτσομπολεύουμε, ότι κάνουμε φίλους ανθρώπους που κουτσομπολεύουν, ότι ενθαρρύνουμε το κουτσομπολιό αντιδρώντας με έναν τρόπο που κάνει τους άλλους να θέλουν να συνεχίσουν να το μοιράζονται μαζί μας. Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και αν ισχυριζόμαστε, "Το μισώ το δράμα!", μας αρέσει και σε κάποιο βαθμό συμμετέχουμε σε αυτό.

Έχω πειστεί γι 'αυτό τον τελευταίο καιρό. Αν είναι αρνητικό, δεν πρόκειται να το ακούσω, να συζητήσω, ή να το αναγνωρίσω. Αν το ακούσω χωρίς να το θέλω, δεν θέλω τα αυτιά μου να ζωντανέψουν στους ψιθύρους. Αυτό που είναι ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή προκαλεί προβλήματα και πληγώνει κάποιον αργότερα, και δεν το θέλω αυτό.

Οφείλω να υπενθυμίζω στον εαυτό μου όταν συμμετέχω, ότι προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Θέλω να εξυψώνω τους ανθρώπους και να έχω μια όμορφη καρδιά. Αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί αν συνεχίσω να γεμίζω τον εαυτό μου με σκληρά ή επιζήμια λόγια.

Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποστασιοποιηθώ από κάποιους ανθρώπους, πρέπει να θυμάμαι να είμαι προσεκτικός/ή για το πώς μιλώ, και αυτό που ακούω. Στο τέλος, θα προτιμούσα να κάνω παρέα με τα ζώα μου, από το να περιβάλλομαι από ανθρώπους οι οποίοι είναι πιθανόν να μιλάνε άσχημα για μένα ούτως ή άλλως.


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου