Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ



Είτε μπορούμε να συμφωνήσουμε με το αν υπάρχει «διάβολος» ή όχι, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι υπάρχει κάποια πηγή του κακού στον κόσμο.

Αυτή η πηγή του κακού, ό, τι αυτή μπορεί να είναι, φαίνεται να περιφέρεται, καταστρέφοντας την ημέρα των ανθρώπων και σιγά-σιγά να καταστρέφει ζωές. Ένας τρόπος που μπορεί να καταστρέψει τη δική μας ζωή είναι όταν πιστεύουμε τα ψέματα που το κακό ψιθυρίζει στο αυτί μας. «Δεν είσαι αρκετά καλός. Είσαι ηλίθιος. Είσαι ανάξιος. Δεν της αρέσεις. Δεν αρέσεις σε κανέναν».

Με την πάροδο του χρόνου, αν αμελήσουμε να αμφισβητήσουμε αυτά τα πράγματα που το κακό ψιθυρίζει στις ζωές μας, αρχίζουμε να τα πιστεύουμε. Σταματήστε να πιστεύετε τα ψέματα που σας λένε, και αντ' αυτού αρχίστε να γεμίζετε το μυαλό σας με την αλήθεια, και πείτε φωναχτά. «Είμαι άξιος. Με αγαπούν. Είμαι όμορφος, είμαι δυνατός». (Ή οτιδήποτε είναι αυτό με το οποίο είστε ανασφαλής).

Όποια και αν είναι η πηγή του κακού, της αρέσει να μας βλέπει πεσμένους. Όταν είμαστε καταβεβλημένοι, δεν μπορούμε να ενθαρρύνουμε και άλλους. Έχουμε χαμηλά επίπεδα ενέργειας και δεν είμαστε παραγωγικοί. Δεν ξέρω για σας, αλλά αυτό εμένα με τρελαίνει. Δεν θέλω το κακό να εισβάλει αργά και να παίρνει τη ζωή μου στα χέρια της. Παραμείνετε σταθεροί και αμφισβητείστε αυτά τα ψέματα. Είστε ιδιαίτεροι και σας αγαπούν!


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου