Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ



Αυτό που πιστεύουμε για τον εαυτό μας μας περιορίζει σε ό, τι κάνουμε. Αν πιστεύω ότι δεν μπορώ να ζωγραφίσω, γιατί να δοκιμάσω καν να δημιουργήσω ένα αριστούργημα;

Είναι σημαντικό να συνθλίψουμε αυτές τις υποτιμητικές, περιοριστικές πεποιθήσεις που έχουμε για τον εαυτό μας και αντ’ αυτού να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να δώσουμε στον εαυτό μας τη χάρη να αποτύχει (ή να πετύχει!) Σε κάτι νέο.

Πάντα σκέφτομαι, "Μακάρι να μπορούσα να δημοσιεύσω ένα βιβλίο", ή "Μακάρι να μπορούσα να ιππεύσω άλογα και πάλι." Αντί απλά να δοκιμάσω, συνήθως βρίσκω κάποιο ηλίθιο λόγο γιατί δεν είμαι σε θέση να κάνει το κάνω αυτό - γιατί αυτές είναι οι δικές μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ για τον εαυτό μου.

Φιλοδοξώ να προχωρήσω ΠΑΡΑΠΕΡΑ.  Πέρα από τις δικές μου σκέψεις που μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω το α, β, γ και δ επειδή είμαι γυναίκα, ή είμαι πάρα πολύ φτωχή, ή πολύ νέα. Υπάρχει πάντα μια δικαιολογία για να μην κάνουμε κάτι. Συνθλίψτε αυτές τις δικαιολογίες και τολμήστε το ούτως ή άλλως. Αλλάξτε τις πεποιθήσεις σας και αλλάξτε τη ζωή σας. Ποιά είναι μια περιοριστική πεποίθηση που σας κρατά από το να κάνετε κάτι που θέλετε να κάνετε;


(Μια φίλη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου