Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ



Θα ήθελα να αγαπώ τον σύζυγο μου , την οικογένεια, και τους στενούς φίλους όπως με αγαπούν τα σκυλιά μου.

Ακούγεται αστείο, επειδή το να αποκαλέσεις κάποιον «σκυλί» είναι μια φοβερή προσβολή - αλλά τα σκυλιά έχουν απίστευτες ιδιότητες, από τις οποίες, εμείς, ως άνθρωποι, μπορούμε όλοι να μάθουμε.

Δεν έχει σημασία αν έχω πάρει βάρος, αν κλαίω, ή αν τραγουδώ δυνατά και απαίσια, τα σκυλιά μου με αγαπούν άνευ όρων. Όχι μόνο δεν νοιάζονται για τα χρήματα, το βάρος, τη μόδα, ή άλλα ασήμαντα πράγματα τα οποία οι άνθρωποι θεωρούν πολύ σημαντικά, ούτε καν τα παρατηρούν!

Ένα καλό σκυλί είναι ένας πιστός φίλος, συνεπής και που νοιάζεται. Ξέρει πότε να είναι παιχνιδιάρικο και πότε να είναι ήσυχο και να ακούει. Ξέρει τι χρειαζόμαστε και πότε το χρειαζόμαστε, είτε πρόκειται για ένα γέλιο, ή μια αγκαλιά, ή για μια βόλτα στην αυλή για παιχνίδι. Είναι άριστο στο να κρατάει μυστικά, και δεν είναι καθόλου καλό στο να λέει ψέματα το ίδιο.

Πάνω απ 'όλα, σε αγαπάει απλά, ανιδιοτελώς. Σίγουρα, χρειάζεται τροφή και έχει μερικές ανάγκες. Αλλά σε αγαπάει πραγματικά για την ψυχή σου - και φιλοδοξώ να είμαι αυτό το είδος του φίλου, συζύγου, κόρης, και αδελφής για τους αγαπημένους μου.


(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου