Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ



Μερικοί άνθρωποι θα κάνουν ακριβώς ό, τι είναι δυνατόν για να σε κάνουν να αισθανθείς ανεπαρκής. Είτε είναι προφανές ή όχι, πηγάζει από το ότι οι ίδιοι είναι ανασφαλείς όσον αφορά τις δικές τους ικανότητες. Θυμάμαι ότι η μητέρα μου συνήθιζε να μου το λέει αυτό, και εγώ ποτέ δεν την πίστεψα. Καθώς μεγαλώνω, και αρχίζω να κατανοώ περισσότερα ή ίδια, μπορώ να δω ότι αυτό είναι αλήθεια.

Η ένδειξη για το εάν κάποιος θέλει πραγματικά να βοηθήσει και να μην σε μειώσει: θα σε ενθαρρύνει, θα σε εμπνεύσει και θα σε διδάξει, και δεν σε κάνει να νιώσεις μικρός ή ηλίθιος.

Θυμηθείτε πόσο μακριά έχετε φτάσει - βρίσκεστε ακριβώς εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να είστε, υπέροχοι όπως είστε. Μην αφήνετε κανέναν να σας κάνει να νιώσετε διαφορετικά.

«Κανείς δεν μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς κατώτερος χωρίς τη συγκατάθεσή σου». - Eleanor Roosevelt

Σήμερα, αρνούμαι να υπογράψω τη συναίνεση που επιτρέπει στους άλλους να με κάνουν να αισθάνομαι κατώτερη. Αντ' αυτού, αναγνωρίζω τη δύναμη μου, την εξυπνάδα, και την έμφυτη αξία μου ως ανθρώπινη ύπαρξη.


(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου