Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ, ΑΠΛΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ… ΤΟΝ ΘΕΟ ΞΑΝΑ

 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ

 

1.   Ο Θεός δεν θα ρωτήσει πόσα τετραγωνικά είναι το σπίτι σου, αλλά πόσους ανθρώπους έχεις καλωσορίσει σε αυτό.

2.   Ο Θεός δεν θα ρωτήσει την κοινωνική σου θέση, αλλά τι είδους επίπεδο επέδειξες.

3.   Ο Θεός δεν θα ρωτήσει πόσες προαγωγές πήρες, αλλά πώς προώθησες άλλους.

4.   Ο Θεός δεν θα ρωτήσει τι έκανες για να βοηθήσεις τον εαυτό σου, αλλά τι έκανες για να βοηθήσεις άλλους.

5.   Ο Θεός δεν θα ρωτήσει τι έκανες για να προστατεύσεις τα δικαιώματα σου, αλλά τι έκανες για να προστατεύσεις άλλους

 
Ανώνυμος

 

 

«Ο Θεός μας δίνει τα υλικά για το καθημερινό μας ψωμί, αλλά περιμένει από εμάς να το ψήσουμε»    -    William Arthur Ward

 

 «”Ποια είναι η  πιο σημαντική σκέψη που έχει περάσει ποτέ από το κεφάλι σου;” ρώτησε κάποιος.  Απάντησα, “Το γεγονός ότι είμαι υπόλογος στον Θεό”».    -  Daniel Webster   

 

«Έχω κρατήσει πολλά πράγματα μέσα στα χέρια μου, και τα έχω χάσει όλα.  Αλλά ό,τι κι αν έχω αφήσει στα χέρια του Θεού, αυτά τα έχω ακόμα»    -    Martin Luther   

 

 «Οι άνθρωποι βλέπουν τον Θεό κάθε μέρα.  Απλά δεν τον αναγνωρίζουν»    -   Pearl Bailey   

 

 «Όταν δεν μπορούμε να φτιάξουμε το πάζλ της δικής μας ζωής, να θυμάστε ότι η καλύτερη άποψη ενός πάζλ είναι από ψηλά.  Αφήστε Τον να σας βοηθήσει να το φτιάξετε»    -   Amethyst Snow-Rivers   

 

«Ο Θεός μπαίνει από μια ιδιωτική πόρτα μέσα στον κάθε άνθρωπο»   -   Ralph Waldo Emerson

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου