Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ, ΑΠΛΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ…. ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΜΑΣ

Στην πραγματικότητα, η ζωή έχει να κάνει τελικά με το πώς την βλέπεις.  Σκεφτείτε μόνον τις τέσσερις αυτές αλήθειες:

·         Εσύ λες, «Αλλά είναι αδύνατον!!»

   Ο Θεός λέει, «Όλα τα πράγματα είναι δυνατά». (Λουκάς 18:27)

·         Εσύ λες, «Φοβάμαι».

   Ο Θεός λέει, «Δεν σου έχω δώσει πνεύμα για να φοβάσαι». (ΙΙ Τιμόθεος 1:7)

·         Εσύ λες, «Δεν μπορώ να το κάνω».

    Ο Θεός λέει, «Μπορείς να κάνεις τα πάντα». (Φιλιππησίους 4:13)

·         Εσύ λες, «Απλά, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει».

    Ο Θεός λέει, «Θα κατευθύνω εγώ τα βήματα σου» (Παροιμίες 3:5-6)

                        

 Άφησε τις αμφιβολίες σου στην άκρη.  Εμπιστεύσου τον Θεό να σε βοηθήσει να περάσεις τους δύσκολους καιρούς.  Και πάντα να θυμάσαι τα λόγια του Σαίξπηρ, ο οποίος το είπε καλύτερα: «Οι αμφιβολίες μας είναι προδότες, και μας κάνουν να χάνουμε τα καλά που θα μπορούσαμε συχνά να κερδίσουμε, φοβούμενοι να προσπαθήσουμε».

 

Του Lewis Timberlake

 

«Αν πρέπει να μου πεις τη γνώμη σου, πες μου σε τι πιστεύεις.  Ήδη έχω πολλές δικές μου αμφιβολίες»   -   Johann Wolfgang Von Goethe

 

 «Θα πρέπει κανείς να επιβεβαιώνει ή να αποκλείει τις αμφιβολίες του, και να τις μετατρέπει στην βεβαιότητα του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ».    -   Thomas Carlyle  

 

«Μην σπαταλάς την ζωή με αμφιβολίες και φόβους.  Ξόδεψε τον εαυτό σου στην δουλειά που είναι μπροστά σου, και να είσαι βέβαιος ότι η σωστή εκτέλεση των καθηκόντων αυτής της ώρας θα είναι η καλύτερη προετοιμασία για τις ώρες και τους αιώνες που θα ακολουθήσουν».   -              Ralph Waldo Emerson   

 



«Η πίστη πιστεύει ανεξάρτητα από τις συνθήκες και δρα παρά τις συνέπειες».   -   Adrian Rogers    

 

«Η ελεεινή μανία της αμφιβολίας με εξαντλεί.  Αμφιβάλω για τα πάντα, ακόμα και για τις αμφιβολίες μου».   -    Gustave Flaubert   

 

«Η αρχή της σοφίας βρίσκεται στην αμφιβολία.  Αμφιβάλλοντας καταλήγουμε στην ερώτηση, και ψάχνοντας μπορεί να συναντήσουμε την αλήθεια».   -   Pierre Abelard

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου