Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΓΚΛΕΝΑ

Το 1977, ήμουν ανύπαντρη μητέρα με τρεις μικρές κόρες, χρωστούσα το σπίτι μου, το αυτοκίνητο μου και ένιωθα την ανάγκη να αναζωπυρώσω κάποια όνειρα μου.

Ένα βράδυ σ’ ένα σεμινάριο που παρακολούθησα άκουσα τον ομιλητή να εξηγεί την αρχή ΦΑΝΤΑΣΙΑ Χ ΖΩΝΤΑΝΙΑ = ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. (Φαντασία αναμειγμένη με Ζωντάνια ίσον Πραγματικότητα).  Ο ομιλητής είπε ότι σκεφτόμαστε με εικόνες, όχι με λέξεις.  Κι εφόσον βλέπουμε ζωηρά με το νου μας την εικόνα αυτού που θέλουμε, θα γίνει πραγματικότητα.

Αυτή η ιδέα έθιξε κάποια δημιουργική χορδή μέσα μου. Ήξερα τη βιβλική ρήση ότι ο Κύριος μας δίνει αυτό που επιθυμούν οι καρδιές μας – «και θέλει σοι δώσει τα ζητήματα της καρδίας σου» (Ψαλμοί λζ:4) – και ότι ο καθένας είναι αυτό που σκέφτεται – «καθώς φρονεί εν την ψυχή αυτού, τοιούτος είναι» (Παροιμίαι κγ:7).  Αποφάσισα λοιπόν να πάρω το βιβλίο των γραπτών προσευχών μου και να το κάνω εικόνες.  Άρχισα να κόβω παλιά περιοδικά και να μαζεύω εικόνες που έδειχναν τις επιθυμίες μου.  Τις έβαλα σε ένα ακριβό φωτογραφικό άλμπουμ και περίμενα υπομονετικά.

Οι εικόνες μου ήταν πολύ συγκεκριμένες και περιλάμβαναν:

1. Έναν άντρα με καλή εμφάνιση. 

2. Μια γυναίκα με νυφικό κι έναν άντρα με σμόκιν.

3. Μπουκέτα με λουλούδια (είμαι ρομαντική).

   4.   Όμορφα διαμαντένια κοσμήματα (βασισμένη στη λογική ότι ο Θεός αγάπησε τον Δαβίδ και τον Σολομώντα, που ήταν δυο από τους πλουσιότερους ανθρώπους που έζησαν ποτέ).

   5. Ένα νησί στη γεμάτη φως γαλάζια Καραϊβική.

   6. Ένα όμορφο σπίτι.

    7. Καινούρια έπιπλα.

  8. Mια γυναίκα που είχε γίνει πρόσφατα αντιπρόεδρος μιας μεγάλης εταιρίας. (Εργαζόμουν σε μια εταιρία που δεν είχε γυναίκες σε τόσο ψηλές θέσεις. Ήθελα να γίνω η πρώτη γυναίκα αντιπρόεδρος σ’ εκείνη την εταιρία).

Οχτώ βδομάδες αργότερα, περίπου, οδηγούσα το αυτοκίνητο μου σ’ έναν αυτοκινητόδρομο της Καλιφόρνια απορροφημένη στα δικά μου, στις 10.30 το πρωί.  Ξαφνικά, με προσπέρασε μια υπέροχη Κάντιλακ σε κόκκινο και λευκό χρώμα. Κοίταξα το αυτοκίνητο γιατί ήταν όμορφο.  Και τότε ο οδηγός με κοίταξε και μου χαμογέλασε.  Του το ανταπέδωσα γιατί πάντα χαμογελώ.  Τώρα όμως έμπλεξα άσχημα.  Το κάνατε ποτέ αυτό; Προσπάθησα να κάνω πως δεν κοίταξα προς το μέρος του. «Ποιος εγώ; Δε σε κοίταξα».  Με ακολουθούσε για περίπου είκοσι πέντε χιλιόμετρα.  Κόντεψα να τρελαθώ από το φόβο μου! Οδηγούσα, με ακολουθούσε, πάρκαρα εγώ, πάρκαρε κι αυτός… και τελικά τον παντρεύτηκα!

Την πρώτη μέρα μετά το πρώτο μας ραντεβού, ο Τζιμ μου έστειλε μια ντουζίνα τριαντάφυλλα.  Μετά ανακάλυψα πως είχε κάποιο χόμπι: να κάνει συλλογή διαμαντιών.  Μεγάλων διαμαντιών! Κι έψαχνε για κάποια για να την στολίσει μ’ αυτά.  Προθυμοποιήθηκα! Βγαίναμε μαζί για δύο χρόνια περίπου και κάθε Δευτέρα πρωί παραλάμβανα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο με μακρύ κοτσάνι κι ένα ερωτικό σημείωμα απ’ αυτόν.

Περίπου τρεις μήνες πριν από το γάμο μας, ο Τζιμ μου είπε: «Βρήκα ένα τέλειο μέρος για να κάνουμε το μήνα του μέλιτος.  Θα πάμε στο νησί Σαιντ Τζον στην Καραϊβική».  Εγώ τότε του είπα γελώντας: «Δε θα το σκεφτόμουν ποτέ αυτό το μέρος!»

Δεν αποκάλυψα στον Τζιμ την αλήθεια για το άλμπουμ με τις εικόνες, παρά ένα χρόνο μετά το γάμο μας.  Μετακομίζαμε τότε στο καινούργιο μας σπίτι και το επιπλώναμε με τα κομψά έπιπλα που είχα συλλάβει με τη φαντασία μου. (Ο Τζιμ έτυχε να είναι ο χονδροπώλης-διανομέας στη Δυτική Ακτή μιας από τις καλύτερες βιομηχανίες επίπλων της ανατολικής χώρας).

 

Όπως και να έχει, ο γάμος έγινε στο Λαγκούνα Μπιτς της Καλιφόρνια με νυφικό και σμόκιν, που κι αυτά έγιναν πραγματικότητα.  Οχτώ μήνες από τότε που έφτιαξα το βιβλίο με τα όνειρα μου, έγινα αντιπρόεδρος Ανθρώπινου Δυναμικού στην εταιρία που εργαζόμουν.

Κατά κάποιο τρόπο, όλη αυτή η ιστορία θυμίζει παραμύθι, ωστόσο είναι απόλυτα αληθινή.  Ο Τζιμ κι εγώ κάναμε πολλά «βιβλία με εικόνες» από τότε που παντρευτήκαμε.  Ο Θεός γέμισε τη ζωή μας με απτά δείγματα της δύναμης της πίστης.

Αποφάσισε τι θέλεις σε κάθε τομέα της ζωής σου. Δες το ζωηρά με τα μάτια της φαντασίας σου.  Μετά ενέργησε για την πραγματοποίηση των επιθυμιών σου με τη δημιουργία του προσωπικού σου βιβλίου στόχων.  Μετάτρεψε τις ιδέες σου σε συγκεκριμένες πραγματικότητες μ’ αυτήν την απλή άσκηση.  Δεν υπάρχουν άπιαστα όνειρα.  Και μην ξεχνάς, ο Θεός υποσχέθηκε να δώσει στα παιδιά του αυτά που επιθυμεί η καρδιά τους.

 

Glena Salsbury

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου