Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

20 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ




Η ζωή μπορεί να έχει προκλήσεις. Αναποδιές, αρρώστια, διαζύγιο, άγχος και κατάθλιψη μπορεί να μας εμποδίζουν να πάμε μπροστά. Οι περισσότεροι από εμάς προσπαθούμε να είμαστε ευτυχισμένοι, αλλά επιστρέφουμε στην ανησυχία ή τον φόβο. 
 
Αρκετά χρόνια πρίν, ο γιατρός μου διέγνωσε κλινική κατάθλιψη. Μου έγραψε κάποια φάρμακα και μια εσωτερική φωνή έλεγε: "Δεν χρειάζεσαι φάρμακα για να νοιώσεις καλύτερα". 
 
Εκείνο τον καιρό, υπέφερα από τροφικές διαταραχες, εξάρτηση από ναρκωτικά και επαγγελματική εξουθένωση. Βρίσκοντας μιαν ακόμη εύκολη λύση έμοιαζε με επίδεσμο σε σπασμένο μπράτσο. Δεν επρόκειτο να κάνει τίποτα για την αιτία του προβλήματος.
Εκείνη η στιγμή ήταν μια στροφή για μένα. Αντί να ψάξω για απαντήσεις έξω από μένα, στράφηκα μέσα μου και εκεί βρήκα την αλήθεια μου. Όσο πιό άνετα ένοιωθα με τον εαυτό μου, τόσο λιγότερο διατεθειμένη ήμουν να μείνω σε καταστάσεις που έπνιγαν την ψυχή μου.

Βρήκα το κουράγιο να αφήσω την δουλειά μου στην εταιρία για να ασχοληθώ με το πάθος μου για το γράψιμο. Άφησα την εξάρτηση των ναρκωτικών, την κατάθλιψη και τον φόβο πίσω μου, καθώς έκανα βήματα καθημερινά να γίνω αυτή που ήθελα να είμαι.

Σήμερα είμαι μια επιτυχημένη συγγραφέας με ένα βραβευμένο blog. Είμαι ερωτευμένη με την ζωή μου, και είμαι η καλύτερη φίλη του εαυτού μου. Μοιράζομαι όλο αυτό μαζί σας γιατί ότι και αν περνάτε, υπάρχει ελπίδα και ευτυχία μπροστά σας. Ξεπέρασα κάποιες τραυματικές στιγμές, εν μέρει λόγω των μαθημάτων που έμαθα κατά την πορεία. 

Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν ένα υπέροχο ταξίδι για μένα, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα για τα οποία είμαι σίγουρη. Ό,τι περνάμε στην ζωή είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου. Τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους και πάντα έχουμε επιλογές. Αν κάτι στην ζωή μας δεν λειτουργεί, μπορούμε είτε να αλλάξουμε το πώς το βλέπουμε ή να φύγουμε από την κατάσταση. 

Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους άλλους, και δεν μπορούμε να αλλάξουμε αυτό που μας συμβαίνει, αλλά ο τρόπος που αντιδρούμε είναι πάντα επιλογή μας.
Αν αγωνίζεστε ή ψάχνετε για περισσότερη διαύγεια στην ζωή σας, μπορείτε να επιστρέψετε στις απλές αλήθειες. Υπάρχουν ζωτικά μαθήματα που έμαθα στο δικό μου ταξίδι. Τα παρακάτω 20 πράγματα μπορούν να σας βοηθήσουν σε μια δύσκολη στιγμή.

1. Το πώς αισθάνεσαι είναι περισσότερο σημαντικό από το πώς δείχνεις.

2. Το τι λένε οι άλλοι καθρεπτίζει εκείνους, όχι εσένα.
 
3. Το τί βλέπεις στην ζωή πάντοτε εξαρτάται από το τι ψάχνεις.
 
4. Δεν μπορείς να πάς εκεί που θέλεις να είσαι χωρίς να αποδεχθεί το
που βρίσκεσαι.
 
5. Δεν μπορείς να βρεις τον δρόμο για τον προορισμό σου στην ζωή με
την σκέψη. Μπορείς μόνον να τον νοιώσεις με την καρδιά σου.
 
6. Η απόρριψη είναι προστασία.
 
7. Η δράση φέρνει διαύγεια.
 
8. Η ευτυχία μεγαλώνει ανάλογα με το τι είσαι διαθετειμένος να δεχτείς.
 
9. Είσαι πάντα εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεσαι.
 
10. Μερικές φορές οι άνθρωποι γύρω σου δεν θα καταλάβουν ή δεν θα
υποστηρίξουν το ταξίδι σου. Κανένα πρόβλημα. Δεν είναι για αυτούς.
 
11. Πετυχαίνεις πολύ περισσότερα από αυτά που αναγνωρίζεις στον
εαυτό σου.
 
12. Οι μόνοι περιορισμοί που υπάρχουν πραγματικά είναι αυτοί που εσύ
βάζεις στον εαυτό σου.
 
13. Τα πάντα είναι επιλογή. Τα πάντα!!
 
14. Δεν ευπάρχει πρόβλημα στο να μην γνωρίζεις τις απαντήσεις.
Μαθαίνουμε στον δρόμο.
 
15. Όταν αποδέχεσαι τον εααυτό σου, είσαι ελεύθερος από την πίεση του
να έχεις ανάγκη να σε αποδέχονται οι άλλοι.
 
16. Μπορείς να ξεκινήσεις οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή.
 
17. Γνωρίζεις ότι έχεις πάρει την σωστή απόφαση όταν αισθάνεσαι
ελαφρύς και ελεύθερος.
 
18. Όταν τα πράγματα καταρρέουν αυτό συμβαίνει επειδή κάτι καλύτερο
παίρνει την θέση τους.
 
19. Όταν δεις την δική σου πραγματική αξία, θα σου είναι δύσκολο να
μένεις σε καταστάσεις και κοντά σε ανθρώπους που δεν σου
ταιριάζουν.
 
20. Η καρδιά σου γνωρίζει τον δρόμο. Εμπιστεύσου την.


(Μετάφραση άρθρου από το MindBodyGreen)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου