Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

"ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ"

Όταν θέλω κάτι πάρα πολύ, συνήθως, μπορώ να προσπαθήσω και να το καταφέρω.  Η μητέρα μου έλεγε ότι πάντα ήμουν έτσι αποφασιστική, είτε επρόκειτο για να αποταμιεύσω χρήματα για να αγοράσω κάτι, να μάθω ποδήλατο σε μια μέρα, ή να εργαστώ σκληρά και να πάρω καλούς βαθμούς.

Πιστεύω ότι οι φορές που δεν πραγματοποίησα τους στόχους μου είναι όταν επέτρεψα σε κάποια εμπόδια να μπουν στον δρόμο μου.
 
Ποια είναι αυτά τα εμπόδια; Για μένα, τα ονομάζω τα «τι και αν».  Είναι πολύ μικρές σκέψεις που καρφώνονται στο μυαλό σου, κολλάνε στις ανασφάλειες και καταγράφουν όλους τους λόγους για τους οποίους δεν θα μπορέσεις να κάνεις ότι και αν είναι αυτό που θέλεις να κάνεις.

Τι και  αν δεν τα καταφέρεις; Τι και αν πέσεις; Τι και αν ρεζιλέψεις την οικογένεια σου; Τι και αν αποτύχεις στο διαγώνισμα; Τι και αν δεν βρεις δουλειά και δεν μπορέσεις να ζήσεις; Τι και αν γίνεις ρεζίλι;

Αυτά τα διάφορα «τι και αν», κάποια περισσότερο τρομακτικά από άλλα, με αποσπούσαν από τους στόχους μου.  Όταν το μυαλό είναι γεμάτο με τα «τι και αν» εμπόδια, τότε γίνεται δύσκολο να διακρίνεις τον στόχο σου μπροστά σου.  Όσο έχουμε τα μάτια μας καρφωμένα στο βραβείο, τον στόχο, και αναγνωρίζουμε ότι τα εμπόδια είναι εκεί αλλά δεν επικεντρωνόμαστε σε αυτά, η αποφασιστικότητα μας μπορεί να υπερισχύσει και εμείς θα μπορέσουμε να φτάσουμε στο τέρμα.


(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου