Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Η ΣΟΦΙΑ



Ενώ μερικοί από εμάς προσπαθούν να αποκτήσουν όμορφα ρούχα, άλλοι προσπαθούν να συσσωρεύσουν τεράστια χρηματικά ποσά, αυτοκίνητα, ή φίλες / φίλους.

Αυτό που πρέπει να αγωνιστούμε για να αποκτήσουμε είναι η σοφία. Λένε, «Μακάριος είναι αυτός που βρίσκει τη σοφία και την κατανόηση, γιατί είναι καλύτερα από το ασήμι και τον χρυσό, πιο πολύτιμα από τα κοσμήματα».

Ζώντας με σύνεση, για μένα σημαίνει να έχω καλή κρίση του ανθρώπινου χαρακτήρα, να ακούω τι μου λέει το ένστικτο μου, και να είμαι σε αρμονία με τη διαίσθησή μου. Πολλοί από εμάς μπλοκάρουμε αυτή την ικανότητα και ζητάμε συμβουλές ή σοφία από ανθρώπους που στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν περισσότερα από εμάς!

Αν αναζητήσουμε τη σοφία πέρα από τη δική μας διαίσθηση, πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι είναι κάποιος που έχει καλό χαρακτήρα, και ο οποίος έχει περπατήσει μια διαφορετική πορεία από εμάς, ο οποίος έχει διαφορετική και ίσως περισσότερες εμπειρίες ζωής από εμάς. Έχετε μπλοκάρει τη δική σας καλή κρίση; Και σε ποιον θα στραφείτε για σοφία και συμβουλές;



(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου