Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΒΑΛΕ ΤΗ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ



Είχατε ποτέ μια δυσαρέσκεια ενάντια σε κάποιον, όπου αισθανόσαστε ότι δεν ήταν σωστό να του το πείτε;  Δεν πίστευα ότι μια τέτοια σχέση υπήρχε, μέχρι  τώρα -  σήμερα βιώνω μία τέτοια σχέση.

Λόγω της δυναμικής αυτής της ειδικής σχέσης, θα ήταν εντελώς ανάρμοστο αν επέλεγα να μιλήσω σε αυτό το άτομο σχετικά με τους μικρούς, ασήμαντους τρόπους που με έχει πληγώσει. Είμαι ευαίσθητο άτομο και κάποια πράγματα που κάνει είναι απλά μέρος της προσωπικότητάς του. Θα ήταν επιζήμιο και καταστροφικό τόσο για τον άνθρωπο αυτό, όσο και για πολλούς τομείς της δικής μου ζωής, αν έθιγα αυτό το θέμα.

Αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι, με κακοπροαίρετες ή δυσάρεστες σκέψεις γύρω από αυτόν, ή να αποστρέφω τα μάτια μου όταν μιλάει. Πώς μπορώ να αφήσω την δυσαρέσκεια χωρίς αντιπαράθεση;

Ειλικρινά, είμαι ακόμα στο στάδιο της μάθησης. Δεν έχω όλες τις απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση. Αυτή τη στιγμή μαθαίνω περισσότερα για αυτό το πρόσωπο, τη ζωή και τους αγώνες του, για να μπορέσω να του δώσω χάρη. Μερικές φορές πρέπει συνεχώς να αφήνω τη δυσαρέσκεια μου στο Θεό. Το να αντιπαθείς κάποιον είναι εξαντλητικό, και έχω τελειώσει με αυτό. Μερικές φορές, ένα μέρος του να αφήσεις την  δυσαρέσκεια είναι να αποδεχθείς το άτομο για αυτό που είναι, να αποδεχθείς τις διαφορές σας, και να προχωρήσεις.

(Μια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου