Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ



Μια από τις δυσκολότερες στιγμές στη ζωή μου ήταν όταν είδα τον πατέρα μου να ταπεινώνεται. Ζούσα με τα τρία αδέλφια μου, τον μπαμπά, τη μαμά σε ένα όμορφο σπίτι, και η χρηματιστηριακή αγορά κατέρρευσε μόλις 3 μήνες αφού εγκατέλειψε την εργασία του για να ξεκινήσει τη δική του εταιρεία.

Πήγε από μια πλούσια, άνετη ζωή στο να είναι αγχωμένος, αμήχανος, και ταπεινωμένος με την οικονομική ζημία και τις πιέσεις στην οικογένειά μας. Καταλήξαμε, μετά το τεράστιο χτύπημα, να χρειάζεται να μετακομίσουμε από το Κονέκτικατ στη Φλόριντα για να ζήσουμε με τους γονείς της μητέρας μου. Μιλάμε για μια ταπεινωτική εμπειρία για τον πατέρα μου, το πιο εργατικό άτομο που γνωρίζω.
Ποτέ δεν υπήρξε αλαζονικός ή περήφανος άνθρωπος, έτσι, στην αρχή, ήμουν θυμωμένη που ένας τέτοιος καλός άνθρωπος δέχτηκε ένα σκληρό χτύπημα. (Εντάξει, μερικές φορές μέχρι σήμερα, είμαι ακόμα θυμωμένη με τον Θεό για το χτύπημα που δέχτηκε και για το γεγονός ότι ακόμα εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε). Αλλά σε γενικές γραμμές, έχω δει τον μπαμπά μου να μεγαλώνει. Το έχω δει να εξελίσσεται με χάρη, να πέφτει μερικές φορές, θυμωμένος με τον Θεό. Αλλά στο τέλος, γονατίζει και πάλι, δείχνοντας την εμπιστοσύνη του προς την Ανώτερη Δύναμη του. Ήταν πολύ δύσκολο, αλλά είναι επίσης τιμή να βλέπω τον πατέρα μου να πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Να τον βλέπω να παλεύει με τρεις δουλειές για να κερδίζει τα προς το ζην για εμάς. Για να ξέρουμε ότι θα κάνει τα πάντα για να κρατήσει την οικογένειά του στη ζωή.

Τα λέω όλα αυτά για να μας θυμίζω, ότι υπάρχει αξία στην ταπείνωση. Πονάει, και αυτό είναι δύσκολο και δυσάρεστο, και είναι σκληρό να το βλέπεις. Αλλά η δύναμη και το θάρρος που χρειάζεται για να κρατηθείς όταν δεν έχεις χρήματα για φαγητό επάνω στο τραπέζι ... είναι ένα απίστευτο ταξίδι.
Αν ταπεινώνεστε σήμερα, μην χάνετε την ελπίδα σας. Όλοι δεχόμαστε μερικά χτυπήματα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Βασιστείτε στην καλοσύνη του Θεού και τους άλλους ανθρώπους, και να θυμάστε ότι μόνο εσείς μπορείτε να αποφασίσετε εάν πρόκειται να ξεκινήσετε από την αρχή και να εξελιχθείτε από αυτό, ή να συνεχίσετε να καταρρέετε.

(Mια φίλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου