Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

ΠΕΝΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΩΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ (Μέρος Α)

(το θέμα ολοκληρώνεται σε δύο αναρτήσεις)

 

Η φύση έχει πολλές σοφίες και μαθήματα για όσους είναι ανοικτοί στις διδασκαλίες της. Ως παιδιά, έχουμε την τάση να είμαστε ανοικτοί στη φύση, αλλά στην ενήλικη ζωή, συχνά μπορεί να κοιμόμαστε όσον αφορά τη σύνδεση μας με τον φυσικό κόσμο. Οι αισθήσεις μας δεν ακούν πλέον τη φωνή της φύσης, καθώς ζούμε τις ζωές μας μέχρι που ξεχνάμε ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος μπροστά στα μάτια μας περιμένοντας  να αλληλεπιδράσει μαζί μας.

 

Πριν από 7 χρόνια πέρασα από μια μεγάλη αλλαγή ζωής, όπου άρχισα να «ξυπνάω». Ευτυχώς, η φύση ήταν εκεί, περιμένοντας υπομονετικά για μένα. Τα ζώα είναι υπέροχα στην επικοινωνία και στην μεταφορά μηνυμάτων και είναι περισσότερο από πρόθυμα να αλληλεπιδράσουν με εκείνους που είναι ανοιχτοί στο ενδεχόμενο. Εδώ είναι 5 από τα πιο ζωντανά μαθήματά που έχω μάθει από το ζωικό βασίλειο κατά τα τελευταία 7 χρόνια.

Μάθημα # 1: «Αποδεχτείτε τα σημάδια σας»

Δεν αποτελεί έκπληξη, αυτό το μάθημα ήρθε από μια λεοπάρδαλη που επισκέφθηκε τα όνειρά μου. Δεν είχα ποτέ κανένα προηγούμενο με λεοπαρδάλεις μέχρι τότε, ούτε είχα νιώσει ποτέ μια ιδιαίτερη συμπάθεια. Μερικές φορές απλά δεν ξέρουμε ποιος προσπαθεί να μας βοηθήσει ή τίνος τα μαθήματα έχουμε ανάγκη.

 

 Η λεοπάρδαλη έχει μια ισχυρή παρουσία και είχα πλήρη επίγνωση του γεγονότος ότι θα μπορούσε να με καταπιεί σε μια στιγμή, αν το επέλεγε. Αλλά δεν προσπαθούσε να με φοβίσει. Αντ' αυτού, με ακολούθησε στο όνειρό μου, μέχρι που σταμάτησα και στάθηκα μαζί της. Σε αυτό το σημείο είναι που ήρθε το μήνυμα, «αρκετά κρύφτηκες, είναι καιρός να δεχτείς τα σημάδια σου».  Η χρονική στιγμή αυτού του ονείρου ήταν παράξενη. Είχα κάνει τόνους γραψίματος, αλλά δεν είχα  μοιραστεί τίποτα. Φοβόμουν πάρα πολύ να αποκαλύψω τις πιο βαθιές σκέψεις μου.

Μετά από αυτό το όνειρο, άρχισα να υποβάλλω τα άρθρα μου σε εκδότες στο διαδίκτυο, όπως αυτό εδώ. Είχα το μεγάλο προνόμιο να συνδεθώ με καταπληκτικούς ανθρώπους από όλο τον κόσμο, και αυτό συνέβη επειδή σταμάτησα να κρύβομαι και αποδέχθηκα τα «σημάδια» και να τα μοιραστώ με τον κόσμο.

Είμαι ευγνώμων για την λεοπάρδαλη και την γενναιότητα της, να μην φοβάται να ξεχωρίζει, επειδή τότε είναι που λάμπουμε πραγματικά. Και ακόμα κι αν δεν είχα ζητήσει ειδικά τη βοήθειά της, ήταν το γιατρικό της που είχα ανάγκη, και η φύση μέσα στη σοφία της, την έστειλε για να με βοηθήσει.


Μάθημα # 2: «Η αντίληψή σας είναι πολύ περιορισμένη»

Αυτό το μάθημα οφείλεται στην ευγένεια των δύο σκυλιών μου, Sidda και
Chubs. Επισκέφθηκαν τα όνειρά μου (είμαι ονειρευτής, με την ευκαιρία, αν δεν το έχετε ήδη καταλάβει! Lol)

Στο όνειρο, έτρεχαν κατευθυνόμενοι προς δυτικά της αυλής μας, όπου είναι ένα μεγάλο χωράφι Από αυτό το σημείο είναι που έχουμε την τιμή να γινόμαστε μάρτυρες των πιο εντυπωσιακών ηλιοβασιλεμάτων να βυθίζονται πίσω από τα
Riding Mountains από το σπίτι μας.

Mόνο που στο όνειρο, το ηλιοβασίλεμα ήταν πολύ πιο ζωντανό και εντυπωσιακό από όσα είχα δει ποτέ. Είναι δύσκολο να περιγράψω την ένταση των χρωμάτων, αλλά ήταν σαν όλα να ήταν σε πλήρη ένταση και δεν είχε καμία σχέση με αυτό που θα έβλεπα κανονικά.

Καθώς έτρεχαν ευτυχισμένα μέσα στο χωράφι είπαν, «η αντίληψή σας για τη φύση είναι πολύ περιορισμένη, επειδή έτσι είναι το πώς φαίνεται στην πραγματικότητα».

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί τα ζώα είναι πάντα στη παρούσα στιγμή όταν η εμπειρία τους για τον κόσμο είναι τόσο πολύ πιο εκτεταμένη και άμεση από τη δική μας, αλλά τα καλά νέα είναι ότι μπορεί να είναι έτσι και για μας, αν το επιλέξουμε.

Οφείλω να ομολογήσω, μετά από αυτό το όνειρο, η φύση μου φαίνεται πιο ζωντανή από ό, τι πριν. Ίσως επειδή γνωρίζω καλύτερα τώρα και η επίγνωση μου έχει επεκταθεί, ή επειδή εστιάζομαι στο να βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια της ίδιας της φύσης. Τώρα όταν βλέπω το ηλιοβασίλεμα, απορροφούμαι ακόμα πιο πολύ σε αυτό από ό, τι πριν. Στην πραγματικότητα μπορώ να το νιώσω να με διαπερνά.

Μπορούμε πραγματικά να αρχίσουμε να νιώθουμε την ενότητα όλης της ζωής καθώς επεκτείνουμε σε αυτήν την επίγνωση μας και ανοίγουμε τις αντιλήψεις μας σε ό, τι είναι πραγματικά εκεί.

 

Μάθημα #3: «Σταμάτα να μιλάς τοξικά στον εαυτό σου»

Το μάθημα αυτό μου το έκραξαν οι καρακάξες. Εάν είστε εξοικειωμένοι με το πουλί καρακάξα, θα καταλάβετε γιατί λέω «έκραξαν». Καθώς δεν έχουν ευλογηθεί με μια όμορφη φωνή, έχουν ένα μεγάλο λεξιλόγιο που στο ανεκπαίδευτο αυτί έχει την ικανότητα να διαπερνάει το δέρμα σας. Αυτό το ξέρω επειδή για χρόνια δεν μπορούσα να τις κατανοήσω και μισούσα να τις έχω κοντά μου.

 

 Θα χρησιμοποιηθεί για να μισώ τις καρακάξες ...

Μεγάλωσα σε φάρμα, και οι καρακάξες ήταν αντιπαθητικά πουλιά. Κυρίως επειδή είχαν τη φήμη ότι κάθονται στις πλάτες των αγελάδων και τσιμπάνε το δέρμα τους μέχρι να ματώσει. Πρόκειται για ένα είδος πουλί καθαριστή, και έκλεβαν επίσης την τροφή των σκύλων κατευθείαν από το πιάτο στην μπροστινή είσοδο.

Υπήρξε μια εποχή που κάθε πρωί, κάθονταν έξω από το παράθυρο του υπνοδωματίου μου και έκραζαν από τις 4 το πρωί έως τις 7. Τις μισούσα. Με πάθος. Όσο κι αν ντρέπομαι να το παραδεχτώ, τις πυροβόλησα. Σκότωσα μερικές. Επέστρεψαν, πιο δυνατές.

Κατάλαβα ότι έπρεπε να αλλάξω κάτι. Κοίταξα μέσα τους βαθιά. Έμαθα ότι είναι πολύ έξυπνες και βαθιά αφοσιωμένες στην οικογένεια. Έμαθα ότι μοιάζουν με συγγραφείς. Άρχισα να μαλακώνω. Τότε με επισκέφτηκαν σε ένα όνειρο, όπου μια μητέρα καρακάξα τύλιξε τα φτερά της γύρω μου με αγάπη. Στην αρχή φοβήθηκα ότι θα με βλάψει για όλα τα παιδιά της που είχα πυροβολήσει στο παρελθόν. Αλλά δεν το έκανε. Τότε ήταν που ένιωσα τη συγχώρεση της φύσης. Δεν θέλει τίποτα περισσότερο από το να μας αγαπά και να μας συγχωρεί και να έχει μια σχέση μαζί μας.


Άρχισα να τις ρωτώ τι ήθελαν. Παρατήρησα ένα μοτίβο στα κραξίματα τους. Ήταν δυνατά μόνον όταν υπήρχε κάτι που έπρεπε να ξέρω. Αν τις ρωτούσα τι ήταν αυτό, συνήθως έπαιρνα την απάντηση εντός της ημέρας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και οι καρακάξες ησύχαζαν.

Κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα σκοτεινής περιόδου στη ζωή μου όταν κτυπούσα τον εαυτό μου σκληρότερα απ’ ότι συνήθως, ήταν μία φίλη μου, ο Θεός να την έχει καλά, που άκουσε το μήνυμά τους για μένα. (Ήμουν πάρα πολύ εγκλωβισμένη στην αυτο-απέχθεια εκείνη την στιγμή για να τις ακούσω)

«Σταμάτα να μιλάς τοξικά στον εαυτό σου», είπαν. «Δεν είσαι κακή, και αυτό δεν βοηθάει κανέναν».

Συνήλθα μόνη μου και έδωσα στον εαυτό μου λίγη αγάπη. Είμαι ευτυχής να πω ότι τις έχω δει ελάχιστα από τότε. Εκτός φυσικά από την μισή ώρα που περνάνε κάθε πρωί κλέβοντας κομμάτια από το φαγητό των σκύλων και τα παίρνουν στις φωλιές τους στο πίσω μέρος της αυλής μου. Τις βλέπω τώρα και τα μάτια μου λάμπουν και να τους στέλνω αγάπη και ευλογίες. Ξέρω ότι είναι εδώ για μένα.

Και επίσης δεν τις έχω ξαναδεί σε καμία από τις πλάτες των αγελάδων.

 

Της Jessie Klassen






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου